jag förlåter dig aldrig när du frivilligt svek mig

Söööndag. Vilken lång dag....jag är redan trött på att jobba. Har jobbat hela helgen& så midsommar på det. Är helt slut haha! Gårdagens bio, "LOL" var skit bra!!! Mycket sevärd film. Idag var det jobb igen, finns i stort sätt ingenting att göra så jag& cajsa får roa oss själva! Vid halv tre kom Pascale till oss med hennes man och deras två super söta barn. Vi kollade på djuren i Hembyggsgården& lekte i lekparken. Sen gick vi till Hamnen och där bjöd dom oss på Kina-mat. Så snälla! Nu är vi hemma och jag är proppmätt och jättetrött. Ska hoppa in i duschen, kolla senaste avsnittet av one tree hill och sen krypa ner och sova! Imorgon väntas det jobb igen, längtar redan tills torsdag då jag är ledig, haha jobbigt att leva vuxenlivet ;) Nu ska jag sätta fart, hör av mig!
världens bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0