IT'S UNBELIEVABLE HOW FAST PEOPLE CAN CHANGE, ONE DAY YOU MEAN EVERYTHING, NEXT DAY, YOU DON'T EXIST ANYMORE

Dagen har spenderats ute i fina Åmmeberg, där jag som vanligt bosätter mig på sommaren, nästan haha. 
Har legat på bryggan och jobbat på brännan, tillochmed badat& duschat i vattnet, byggt en midssomarstång& fixat klart de mesta inför imorgon. 
På kvällskvisten kom mina päron ut och hälsa på med båten, vi åt glass& jordgubbar allihopa ute i solen! MYSIGT
Vi har precis lagat min shortsdress som gick sönder och sen har cajsa fixat till mina naglar.
Nu ligger vi i sängen redo för att sova, lång dag imorgon! 
 
Lägger upp lite bilder från idag& igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0