Crazy Ride

Måste säga att den svenska sommaren rent ut sagt suger, NU vill jag åka till Malta!
Jag har spenderat dagen med Cajsa ute i åmmeberg. Igårkväll fick vi skjuts av en gubbe på en megastor gräsklippare till jobbet haha, sen snodde vi en golfbil& åkte runt på golfbanan för att städa, när vi kom hem grillade vi och på kvällen tog vi med oss picknikorgen och drog ut på sjön. Helt själva i en söt liten båt, haha tror vi hördes över hela vättern. När det börja åska och spöregna dog motorn så vi fick ro, när vi kom i land och hem kröp vi ner med mackor& te framför One Tree Hill. Idag har vi firat Rasmus som tog studenten i fredags. Sen jag kom hem har jag snott min brors dator eftersom min gick sönder häromdagen.
Imorgon väntas det jobbvecka, ska faktiskt bli riktigt roligt att pröva på något nytt.
HÖR AV MIG NÄR JAG HINNER, puss
jag älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0