Att våga är att förlora fotfästet ett tag, Att inte våga är att förlora sig själv

Godmorgon. Jag har vaknade för en timme sedan, är skapligt trött efter att ha spenderat kvällen/natten med mycket trevligt folk. Vi spelade pictonary, åt halloncheesecake och dammade av singstar som vi sjöng nästan hela natten. Riktigt kul var det! Sandra& Cajsa kröp ner och gjorde mig sällskap inatt, vi vaknade vid elva och har redan ätit och städat. Idag ska jag plugga& träffa Johanna. Jag gjorde om min blogg igår också, om det inte syns så tryck på F5!
Hör av mig, puss








Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack<3

Tårarna började rinna när jag såg rubriken <3<3<3<3

2012-06-03 @ 12:52:06
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0