a few things about me

1. Jag är beroende av min mobil
2. Jag längtar till Maltaaaa
3. Jag vill alltid hjälpa och göra det bästa för folk
4. Jag älskar när jag går mina vänner på nerverna, haha
5. Jag är nästan alltid hungrig& älskar att äta..nomnom
6. Jag kan inte sova utan ögonbildel
7. Jag har fotförbi, bacillskräck och är kräkmagad
8. Jag blir lätt sårad
9. Min dröm är att bli modell, jag älskar att stå bakom kameran.
10. Jag ser upp till personer i min närhet som inspirerar mig
11. Jag föddes utan tålamod
12. När jag inte har gelé-naglar/lösnaglar känner jag mig ofräsh, därför jag använder det jämnt
13. Jag älskar att umgås med barn dom får en alltid på bra humör
14. Min blogg har en stor del i mitt liv, och jag älskar bloggandet
15. Jag har dålig humor, skrattrar åt det mesta
16. Jag saknar innebandyn
17. Mitt största intresse är smink, kläder och mode
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0