Where would I been without someone who saved me, someone who won't let me fall

Igår efter jobbet åkte jag och cajsa till Palle och spenderade hela kvällen& natten där. Mycket mysigt.
Imorse ringde klockan väldigt tidigt, duktiga som vi är tar vi oss upp& iväg till jobbet. Dagen har gått riktigt fort& det är heeeelt underbart att jag får sommarlov imorgon, alltså riktigt sommarlovlovlov!
Efter jobbet skjutsade Sandra mig på moppen till Linnea. Hängde sådär lite med henne innan jag tog mig en prommenad hemåt. Nu ska jag fixa mina naglar& hoppa in i duschen.
jag& linnea roade oss med choklad, musik och ett långtråkigt letande efter fyrklöver..vill påpeka
att det var hon som hittade alla, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0