Strong Enough

Idag har jag haft en riktigt hemmadag. Började dagen med en prommenad, sen har jag legat i solen, läst, laddat hem musik och fixat lite till Malta. Tänkte ta tag i packningen, men orkade inte det. Känner att jag skjuter upp allt in i det sista, så kommer antagligen stressa sönder på torsdag.
Eftersom min dator är sönder så får jag slåss med min bror om hans och det är inte så populärt haha. Kollade också på One Tree Hill förut, sista säsongen. Mycket sorligt, fattar inte hur en serie kan vara så fruktansvärt berörande och bra. Världens bästa serie är det iallfall. Imorgon ska jag till Nyköping för att hälsa på mammas pappa hela dagen. Ska blir mysigt. Nu ska jag gå ner och grilla med min familj. PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0