Malta<3

Måste börja med att berömma mina fantastiska vänner för att jag får ett gott skratt varje gång jag läser era fina inlägg. 
Vi har det helt fantastiskt här nere, det är helt sjukt! Vi har hunnit med så mycket bara på den här veckan. 
Vi har åkt gocart, varit på 6 olika stränder, hoppat från klippor, varit på skumparty, BeachParty och träffat så otroligt roliga människor.
Idag har vi åkt "Speed Boat", man åker i en racerbåt och flyger på vattnet. Det var riktigt roligt! Sen åkte vi runt Maltas öar och kollade i laguner, badade& åt god mat och glass.
Ikväll ska jag och Cajsa ha en riktigt hemma kväll, vi ska gå till supermarket och handla en massa gott. Inatt åker vi till Sicilien för en heel dag och på kvällen är det PARTY! 
På söndag ska vi till ett jättestort vattenland, haha skit kul! 
Hoppas de är bra i Sverige!
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0