Klant ett och klant två

Hejsan Svejsan! 
 
Efter mycket beröm och applåder (från pappa åhs bla.) ger jag mig på't igen ;) 
 
Ha precis pratat med her och fru Ifåne som just nu befinner sig i varma och underbara Malta 
De håller just nu på att (vilket kan bli svårt) att göra sig ännu vackrare för en kväll i en mörk biosalong efter en dag i skolan och så klart på stranden 
 
Update från Malta: 
- De har det as varmt och sol JÄMT 
- Cajsa har lyckas gått in i ett berg (fråga mig inte hur fan hon lyckas), och har fått en bula i huvuden och sen ett mäke under ögat
- Becca har bräntsig på örat med plattången
- Cajsa har INTE bänt sig i solen (:O) 
- Becca har bränt axlarna (aja baja)
- De har varit på skumparty med typ 300 personer och skyhög musik
- Dom har spelar vollyboll med 10 sjukt snygga killar i ba röverkropp (bäst att du tar ett snacka med becca Rickard om blommor och bin!) 
- dom har fjäskat in sig hos ALLA (inkl. busschauförren) 
- De har en egen ingång till deras rum 
- De har as roligt
 
 
Update från the big city Åsbro: 
- Det har inte regnat på 2 hela dagar
- inte badat (är FÖR kallt i vättern)
- Läst massa böcker
- Städat 
-  Ända personerna jag har sett i bar överkropp är min familj (ingen succé precis)
- Tränar
- Äter igen alla kolorier jag tränar bort ;)
 
 
Inte fan skulle jag vilja byta med dom inte  :D 
Har ju det helt underbart här i Sverige med en familj som går mig på nerverna och med bästa kompisarna på andra sidan jordklotet (okej inte riktigt då, men nästan) 
Men jag är inte bitter 
 
Ne nu ska jag ut och ta en promenad i den fina svenska sommar kvällen :* 
Ha det bäst! 
 
Puss från eran favorit Cornelia 
 
Psssst glöm inte att checka min blogg också ccorneliakarlsson.devote.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0