Ibland behöver man gråta ut alla tårar för att få plats med alla leenden

Nu är jag tillbaka igen efter att ha haft ett litet break över helgen. Kan börja med att säga att jag är heeelt slut, min helg har gått i ett kööör men den har nog varit den bästa och den välbehövdligaste på lääänge. 
I fredags spenderade jag kvällen& natten med mina bästavänner ute på wischan, det var jättemysigt. Vi satt och kollade på One Tree Hill halva natten& sedan låg och pratade i timmar. 
På lördagen jobbade jag några timmar innan jag& Cajsa tog bussen till Hallsberg för att sedan åka till finaste Palle och spendera några dagar där tillsammans med hennes familj. Vi har ätit, och ätit och ätit, haha, varit ute&gått, badat, pratat massor, gjort pannakakor, varit barnvakt åt hennes sötaste barn, skrattat& haft det världsbra. 
Nu kom jag hem till ett tomt och stort hus, nyduschad sitter jag i min älskade säng& har hög musik på så jag slipper höra alla spöken. Dom här tre dagarna har gjort mig starkare& jag är såå tacksam för att det finns så fina människor som lägger ner sin själ för att hjälpa andra. Det är så inspirerande. 
Nu ska jag släcka och försöka sova några timmar innan det är dags för jobb imorgon, baaara fyra dagar kvar. Sen ska jag fanemig inte resa mig ur sängen på två veckor!!! soooovasooovasooova. 
Jag lägger upp bilder imorgon från helgen, har ingen ork till det just nu. 
Hör av mig, puss på er alla fina läsare 
 
(Har inte lagt upp några outfitbilder på väldigt länge, men det kommer så småning om, ni får roar er med mina andra kategorier så länge. mahah) 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ÄLSKAR DIG :*

Svar: Och jag älskar dig!<3
rrebccaa.blogg.se

2012-07-04 @ 22:37:52
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0