I´m back!

Tjenare Folket! 
Nu är det 9 dagar 8 timmar och 10 minuter sen jag vinka av Cajsa och Rebecca i Hallsberg, tiden går fort för känns som att det var igår jag gjorde det, men det är egentligen bara bra för då kommer dom snart hem till igen! 
 
Dom tror att vi här hemma är avundsjuka på dom men icke sa nicke, för vad vore en sommar utan några kalla vindar och små regn skurar som gör att man njuter så mycket mer av solen när den väl lyser!  Nej jag är inte lika bitter som Cornelia för efter som att jag jobbar så spelar inte vädret så stor roll för mig, så länge det är fint väder när jag inte jobbar ;) 
 
Men jag skrev mest för att Berätta att jag har köpt mig en Smartphone bara för att herr och fru iphåne ska sluta klaga på min fina sony ericsson med knappar ;( och kanske lite för att jag ville ha en ny ;)
Det blev en Sony xperia S för iphåne tänker jag inte köpa någon så länge som dom två nu tre tjatar om det ;) 
 
Hade bra så hörs vi folket! Och ska snart svara på alla er beundrares brev jag lovar har bara varit lite mkt just nu :* 
XOXO Sandra The Best Carlzon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0