FOTBOLLLLL!!!!!!

Tjenare det är inte Rebecca som har blivit galen och helt plötsligt börjat skriva om fotboll, utan Sandra the king Carlzon är här! 
Medens dom försöker förbättra brännan och träffa nya speciella människor som mig (även om nu det är omöjligt ;) ) där nere så har jag idag jobbat för att sedan åka hem och äta innan jag gick till farmor och farfar för att måla en del, men så kan man ju också spendera sommaren ;) För vem tycker väl om att vara ute i solen när det är så varmt att man blir anfådd bara av att försöka andas :O Ja jag klarar mig bra i den Svensk sommaren som verkar ha kommit nu :) Den vänta väl bara på att Rebecca och Cajsa skulle åka ;)
 
Just nu sitter jag som rubriken säger och tittar på fotboll, Damlandslaget inleder ju OS idag och det får ju inte missas!  Är även säker på att dom vinner det här! :D 
 
Rebecca hoppades på att jag skulle skriva något fint om henne men tänker suga på den karamellen lite längre så jag dyker snart upp här igen så ni behöver inte längta ihjäl er!
Bjuder även på en bild sen typ sjuan när vi tre hade tandställning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0