Dag-lista!

Eftersom jag ska vara borta i tre veckor och är inte alls säker på hur mycket jag kommer kunna blogga
så har jag gjort i ordning en "Dag-lista" och stallt tidsinställda inlägg. Därför kommer det uppdateras varje dag medans jag är borta. Sen har jag anlitat två superbloggare som kommer att hälsa på och hålla denna blogg i liv! 
sååå finurligt.
 
Dag-lista:
Dag 1 - 10 saker om mig
Dag 2- En bild på mitt syskon
Dag 3- Typ av killar jag faller för
Dag 4- Min favorit film/serie
Dag 5- En förebild/Någon jag ser upp till
Dag 6- En bild på min bästavän och hennes bästa egenskaper
Dag 7- Det vill jag bli när jag blir stor
Dag 8- Mina favorit Outfits
Dag 9- Något jag är beroende av
Dag 10- Någonting som förändrade mitt liv
Dag 11- En låt som jag tycker om och om betyder mycket
Dag 12- Mitt rum och min garderob
Dag 13- En bild på mig som liten
Dag 14- Mitt värsta och bästa minne
Dag 15- Mina närmsta vänner
Dag 16- Mina rädslor
Dag 17- Egenskaper hos mig som jag är glad över
Dag 18- Något jag vill lära mig
Dag 19- Mina Mål/önskingar
Dag 20- En vana jag önska jag inte hade
Dag 21- Mitt drömbröllop
Dag 22- En kändis du skulle vilja byta liv med för en dag
Dag 23- Min resa till Malta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0