Cornelia is in the building!

Hejsan Svejsan alla beccas små läsare! 
 
Cornelia karlsson heter jag och anser mig själv att vara en av den vackra Rebecca Åhs bästa kompis :D 
Nu äre ju så här att herr & fru ifåne har varit så där lite smått taskiga och lämnat mig & carlzon alldeles själva här i det regniga och kalla Sverige, och iställt åkt till Malta i 3 veckor för att lära sig lite english och jobba på solbrännan! 
Den sista saken kan dock bli lite svår för Cajsa Bajsa som endast blir röd som en tomat! 
Men vi håller tummarna för dig gumman att även du ska få känna hur det känns att vara lite solbränd och brun! ;) 
 
Men nog snackat om dom där två, och tillbaka till mig ist! 
Själv sitter jag nu i min säng och tycker synd om mig själv för att jag oxå vill vara på väg till stranden i Malta med mina älsklingar! 
Men jag är inte bitter.... 
Jag gillar regn, moln, blåst, kalla vindar och allmönt skit väder! 
Vem behöver sol, värme, snygga killar som springer runt med solbränd och vältränad kropp på stranden och spelar vollyboll och blir alldeles svettiga ;) 
Men visst unnar jag mina älskade, vackra, underbara och smarta vänner detta! 
 
Ne nu ska väl jag ta och gå ut i det underbara svenska sommarvädret 
Glöm inte att checka in min blog också, ccorneliakarlsson.devote.se
 
Vi seeees! 
// Cornelia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0