you just remember the bad times, try to remember the good


var ett tag sen jag skrev lite här. så tänkte upppppdatera er lite om vad som händer hos mig.
jobbar ju på dagis nu i fyra veckor& det är jättekul, trivs jättebra! är helt slut när jag slutar, men de äre värt.
jobbar mellan 8-13& vi har nästan inget plugg över dom här veckorna. +sportlov. känns som semester.
jaja, förutom det så har vi bokat Romme också!!
Idag har jag varit med älskling♥ vi gick till lekparken& lekte med hampus. fick skratta lite åt kusinen& gosa med bebis också. haha! snart ska jag iväg på träning, känns som tusen år sen, måsta sätta fart.
ojjjjjj vilken bok det blir, bäst jag slutar. hörs när vi hörs, PUSS

-BLIR SÅ FÖRBANNAD PÅ ATT BLOGG.SE APPEN INTE FUNKAR FÖR MIG.
funkar i perioder, jävla blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0