30 sanningar om mig

1. Jag är sjuk och har väldigt tråkigt därför gör jag det här

2. Jag går på Barn- och Fritidspogrammet& trivs jätte bra!!

3. Jag träffade världens finaste kille som nu är min pojkvän. Bästa som hänt mig.

4. Jag har sovit med ögonbilden i 5 år.

5. Jag har världens äckligaste fotförbi. SPYR

6. Efter gymnasiet ska jag bli fritidsledare utomlands, efter det ska jag bli idrottslärare eller polis.

7. Jag är väldigt känslig och gråter ofta. Ibland vet jag inte ens varför.

8. Jag har beslutångest över allt, kan vara vad jag ska ha på mackan till frukost. jätte jobbigt, måste alltid fråga mamma/vänner om saker.

9. Jag älskar att vara på skidsemester& utomlands.

10. Innebandy har alltid varit prio ett i mitt liv.

11. Jag har bacillskräck& kan inte äta på något någonannan tagit på.

12. Jag är alltid hungrig.

13. Jag har INGET tålamod

14. Jag har ett förjävligt humör, hehe inte roligt när jag är arg.

15. Jag somnar så fort jag lägger huvet på kudden, men är dock väldigt morgontrött.

16. Hatar när saker inte går i min väg, när jag inte får som jag vill

17. Jag vill bli modell.

18. Min hy är alltid torr& jag har exem över allt, måste smörja mig varje kväll.

19. Jag har alltid iskalla eller svettiga fötter.

20. Jag skrattar jämnt, sämst humor. Kan sitta för mig själv och helt plötsligt börja asgarva.

21. Jag har väldigt bra kontakt med min släkt, dom är som syskon hela bunden.

22. Jag är beroende av min mobil.

23. Jag måste göra tusen saker innan jag kan sova, ta lipsyl, smörja in ansiktet, ha en vattenflaska bredvid mig, ha sagt 'godnatt, älskar dig' till mina närmsta, rättat till lakarnet osv. omständig tjej

24. Jag skulle ALDRIG lämna mina vänner för min pojkvän.

25. Jag MÅSTE äta frukost och när jag inte äter och är hungrig blir jag irriterad& arg på alla.

26. Jag har en egen snowboard& älskar att åka det.

27. Jag älskar mina underbara vänner!

28. När jag fyller 18 ska jag tatuera in 'morfar' på skuldbladet.

29. Jag blir alltid orolig över alla människor, tänker alltid det värsta först.

30. nu ska jag göra äggmacka& bli frisk så jag kan gå till dagis& träffa alla söta barn imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0