söndag

helgen har varit toppen bra!
i fredags var jag bara med min pojke♥ och på lördagen tränade jag först flickorna& sedan
direkt iväg till örebrooo med mina fina vänner. GUSTAVSVIK, haha vi var som galna!
SKITKUL, var det iallafall. efter det tog vi bussen till kumla& köpte massa dricka& godis.
sen skulle vi till lägenheten men det blev lite krångel så vi köpte pizza& snacka i några timmar där.
efter det gick vi hem till marcus en stund innan mor&far hämtade oss. vi drog vidare till danni där vi slumra sött.
nu har jag kommit hem& är heeelt slut. vill bara gå& lägga mig. tror vi ska till kusinerna senare, puuh
imorgon börjar jag min praktik på dagis, spännande. men tror det kommer bli kanoners.
hörs när vi hörs, PUSS


ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0