säg att jag lever i en cirkel, det finns inget slut på det här

hallihallå
måndag igen, ny vecka.
skoldagen har varit chill& bättre blir det. hade håltimme från tio till ett, så vi drog in till örebro& käka& shoppa.
sen tillbaka och ha två lektioner, matte& engelska. tog bussen hem med älskling& sen har vi pluggat& lagat mat.
det suuuger att vi har massor att plugga på& det suger ännu mer att jag inte pluggar. åhhh
föredrag på onsdag
matteprov på torsdag
hälsopedagogik interljuv& instuderingsfrågot till fredag

haha lite skönt att få känna sig som en i gänget med lite plugg, inte ofta hos oss!
ska inte klaga heller ska vara borta 5 veckor från skolan, sista veckan nu. skönt
nu ska jag till träningen& efter det ska jag sova hos min bästavän♥ imorgon ska jag sova hos erik!
imorgon har vi bad, håltimme& slutar tidigt. på onsdag börjar vi halv elva, UNDERBART
nu måste jag till träningen redan sen, hörs när vi hörs.
ha det bra, pussen



föredrag om våran UNDERBARA göteborgresa!!
saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0