maybe I was wrong maybe it was the best decision ever

pffftja

gårdagen spenderades med sabina, vi gymmade& åt supergoda pannkakor hos mormor.
sedan kom erik och vi var hos mormor& morfar hela kvällen. kollade på gamla videoklipp sen jag var liten.
-
imorse stod klockan på halv tio, svider och säga att man måste "vända" tillbaka dygnen tills skolan.
tar några dagar för folk som är som zoombisar på morgonen. mös framför one tree hill innan vi gick upp.
sen städade jag mitt rum innan mor sa att vi skulle till m-berg. jag fick med mig lite hem, mycket bra fynd
på rean! jag har myst in mig i min one piece piece som mamma påminde mig att jag hade, det hade jag glömt bort. och nu har vi gjort varma mackor& just nu går det vampire diaries på tv som sitter på inspelning.
det ska ses innan jag släcker ögonen!!!
har också planerat in en filmkväll, blev 'sommaren med Göran' får väl se hur bra den är, säkert min humor!
lägger in lite bilder också. PUSS&KRAM


hittade allt på gina, jag som aldrig handlar där nästan
-väska
-kofta
-tröja



nu är jag redo för min comeback!!
INTE MÅNGA DAGAR KVAR NU!!!


jag älskar dig finaste mamma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0