jag ser dig prata med hör inte ett ljud

dålig uppdatering, har varit väldigt mycket i skolan nu sista veckan innan praktiken så har inte haft tid till det här.
nu är allt över, hann precis klart med sista uppgiften som var tvungen att vara inne idag! PUH vad skönt.
har suttit i möte halva dagen med SYO, jävla nya system! kan inte välja dom inviduella valen jag vill,
"nää, för då måste du byta till Samhäll" men jag vill inte gå samhäll!!!
har några veckor på mig nu att fundera, får väl se hur det blir med den saken.
så somsagt, har vi praktik i fyra veckor nu& sen sportlov. och det ska bli jätteroligt att få vara på dagis& träffa alla söta barn. hihi.
men nu är det fredag igen, och ikväll ska jag bara vara hemma& mysa med min älskling. kommer kännas konstigt att inte kunna träffas lika mycket så får passa på!
imorgon ska jag till g-viken& sen laga mat& poppa i pjyamaser i en lägenhet i kumla med mina fina vänner. haha kaos! får se om vi hörs imorgon, annars ha en superduper helg. PUSS

jag älskar dig mest min dunderbara kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0