jag följer varje steg du tar

hallå!
idag vart det riktigt segt att gå upp, hade hoppats på att min käre pojke skulle gå upp och fixa frukost åt mig men insåg själv att det inte skulle hända. så stallde om klockan på halv tio& när jag vakna så stod frukosten
på bordet& älskling satt väldigt glatt och vänta på mig. blev lite förvånad!
vi åkte till läkaren vid elva och efter det tränade jag& pratade med sjukgymnasten. för ett tag sen gick vi till mormor, lagade mat åt morfar& nu har jag diskat& städat. lite senare ska jag hem till mig för att packa till träningen, sen går jag till sabina& spenderar lite tid där. ikväll är det träning& om 8 dagar får jag börja spela igen, går inte att beskriva hur lycklig jag är. hihi
nu ska jag göra annat, hörs när vi hörs. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0