jag är stark men är tusen gånger starkare med er

tjabbatjenahallå
första skoldagen idag, fyfan vad trött man är! men på något vis tog man sig iallafall upp ur sängen. fick skjutsa av cia till skolan. jag& cajsa skulle leverera alla kakor vi har ska sälja. kaos var det
så första lektionen höll vi bara på med det& sen fick vi rast. på nästa lektion chilla vi lite sen sluta tidigare, hade idrott. ASKUL. vi hade tävlingar 2&2 mot varandra, jag& larra vann. hihii.
lunchen var kycklingen slut så det blev pizza, fy vad äckligt det var. sen hade vi engelska& sluta vid två. skön dag endå. efter skolan gick jag hem till min älskling& soov. sen låg vi i sängen& kollade film hela dagen, tills vi kom på att vi borde göra något annat så gick till affären. åt tekakor& drack te♥
nu har vi städat på hans rum& bäddat rent i sängen, kommer sova som en gud!
imorgon har vi matte klockan 8& sen några timmars hål. kul som satan att inte cajs kommer imorgon:( blää på dig.
innan det här blir en bok så vill jag bara säga till er alla atttt ha det bra!
HEJDÅ
image description
BEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0