♥...

4 månader med kärlek
tiden har gått så snabbt, det känns som det var igår jag såg dig för första gången, som om det var igår vi blev tillsammans. Jag är så otroligt glad över att jag träffat dig, du är absolut det bästa som hänt mig. Du har förändrat mitt liv och gjort mig till en bättre människa.
Vi har gått igenom rätt mycket tillsammans. Det har varit tårar& det har varit skratt. Jag vet att jag aldrig har varit såhär glad som jag varit den här tiden och jag vet att du är den rätta för mig.  Efter alla bråk och alla stunder vi varit ifrån varandra har jag märkt att jag aldrig vill vara utan dig. Du har ett hjärta av guld och jag hoppas att du alltid kommer finnas hos mig, för du är en fantastisk kille som jag är så jävla kär i.
Jag älskar dig världens bästa pojkvän.




Kommentarer
Postat av: fia

snygg blogg:)

hoppas du får en fortsatt bra vecka!

kram.

2012-01-25 @ 17:35:02
URL: http://fiiapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0