2011 I BILDER

det här året har varit mycket bra samtidigt som det har varit det värsta.
jag har kämpat med många fina människor bredvid mig.
det har varit ett år utan innebandy.
ett år som jag lärt känna& fått reda på vilka som är mina bästavänner.
ett år som jag tagit farväl av många människor som stått mig nära,
börjat en nyskola och greppat tag i andra händer.
jag har träffat min kärlek och den finaste pojken i världen.
HÄR KOMMER BILDER:

januari:

mitt år började med att få åka på SM i Karlstad och spela innebandy.
bo på hotell och tävla om SM-guldet. tyvärr gick det inte så bra för örebro men jag
fick lära känna mycket fina männsikor :)

30 januari:



'
jag skadade mitt knä i innebandyn, mitt korsband gick av, ledbandet blev uttöjt
och jag fick en spricka i miniskern. det gjorde så jag inte kunde spela på hela året.

FEBRUARI:
sportlov, min familj åkte till Branäs för att åka skidor i en vecka så jag& mina bästa vänner
packade resväskorna och flyttade in hit. många galna kvällar




bowling med mormor och morfar

MARS:


bästa


grattade älskade Cornelia♥

lagfest

APRIL:



grattade sandra♥ med bowling!!

ULLARED

slavarbete

målade väggarna lite mer livliga i cajsas rum

firade Cajsa♥

MAJ:

jag blev 16♥

5maj:

jag opererades



sunedagen

mammas 40-års fest

STOCKHOLM MED 9E:







JUNI:
avslutningsmiddag, mycket rörande kväll!





och vi gick ut 9:an




9E...shahalala....9E



min superfina kusin tog studenten♥




jag åkte till Grekland med min familj♥

JULI:



drog till Göteborg i några dagar med världens bästa.

AUGUSTI:


kräftskiva

fotodag med sandra& cajsa

koviken med mina bästa

gummiring och alla härliga båtresor

började gymnasiet och Barn& Fritid

SEPTEMBER:

träffade kärleken♥♥

ben& jerry natt med johanna

OKTOBER:

fick börja träna innebandy

NOVEMBER:
image descriptionimage description
novemberkåsan


DECEMBER:

image descriptionimage description
stockholm med klassen


julafton


NYÅR!!!!


2011
har varit ett bra år,
nu börjar vi med ett nytt år med nya förutsättningar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0