something in your eyes tells me you are telling the truth

jahopp, då börjar helgen dra mot sitt slut då, och för mig har det inte varit någon höjdarhelg. det bästa är att jag haft min underbara pojkvän hos mig♥ det betyder allt. och att jag träffat girlsen såklart!
idag har vi legat i soffan hela dagen, kollat på tre olika filmer& massa dåliga tvpogram. jag har inte pratat på två dagar, nästan glömt bort hur min röst är haha. feber& förkylning sitter i, annars har ögonflussen börjat ge med sig. imorgon tror jag jag blir hemma:( om jag inte blir frisk över natten.
nu står mamma& gör scones, MUMS. min favoritpojke åkte nyss hem och jag saknar han redan, hihi. nu ska jag fortsätta vara sjuk, hörs när vi hörs. puss

miss you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0