när alla gråter är det bara du som får vara stark och le

hallihallå. gårkvällen spenderades ute i snavet med härliga brudar! vi lagade tacos, haha eller dom lagade tacos& jag var ju DJ& hade fullt upp med att spela temple run på dannis Ipad. hihih. sen spelade vi lapp-i-pannan, åt erikas supergoda morotskaka& spelade nåt roligt spel när man skulle rita. kvällen blev iaf mer än lyckad& har inte haft så roligt på länge! måste vi göra om, girls♥
nu sittter jag hos min älskade pojke, vi är barnvakt ikväll. så var på ica nyss& inhandla massa goda drickor& godis. haha tjockt. blir antingen melodifestivalen eller gladiatorerna ikväll, jag har inte bestämt mig än ;)
sport lov känns ju sådär ganska så feting underbart! på måndag ska jag till Boda Borg& på onsdag till Romme. SUPERDUPERTAGGAD.
ha en bra lördagskväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0