jag går den vägen du har gått följer dina fotspår och gör som du, precis som du

tjabbatjenahallå när jag väl började bli frisk blev jag sjuk lika fort igen, bläää. men igår när jag kom hem från jobbet sov jag& idag mår jag myckeeeet bättre! ögonflussen börjar ge sig, och förskylningen också. fick hoppa träningen idag:( men hoppas jag kan vara med på söndag!!
jaja nog om det, jag älskar att gå till dagis. vill inte gå hem på dagarna, har jobbat till fyra nu, det är sååå kul. och imorgon kommer fröken& kollar till mig, haha.
idag var jag med min pojkvän, som jag saknar bredvid mig på nätterna! vi bakade chokladsnittar som blev aningen missbildade, haha. nu har faster varit här& fikat och jag ska hoppa in i duschen och mysa med min familj!
imorgon är det FREDAG äntligen& jag ska till marieberg och shoppa loss. &heeela helgen är fullbokad, kommer bestå av pojkvän, cajsa& småtjejerna! jaja, duschen kallar. HA DET BRA, puss

min underbara bästavän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bara jag som är bra du är ju kanon vännen min :D love u !!:*

2012-02-09 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0