i'm not gonna need you when i fall

var ett tag sen jag hann med bloggen, men det känns skönt att vara tillbaka i skolan igen. träffa alla saknade pysar som förgyller mina dagar. igår sluta vi halv elva, idag börja vi halv ett& sluta två. imorgon börjar vi tolv& på fredag halv tio. såååå jävla ovärt att gå i skolan när man endå bara har två lektioner. usch! efter skolan gick vi hem till erikperik som är frisk nu, spelade alias, tjejerna mot killarna. tyvärr vann dom båda gångerna, sura girls haha!
inatt sov min bästis här vi la oss och sov klockan sju på kvällen& vakna tio. haha behöver inte sova resten av mitt liv ;) jaja nu ska jag käka& sen ner och vara matchvärd. puss på er sötisar

haha bjuderrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0