för du är allt jag nånsin önskat du är allt jag nånsin drömt du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt

vilken häääärlig dag. eller? gårkvällen var sådär väldigt bra, spenderade hela kvällen& natten med min bästavänner. mycket prat& skratt. love u girls! gick till sängs vid halv fyra& jag tror vi sov några timmar innan klockan ringde, hah.
upp& träna småflickorrrrna& jag som inte har någon röst& ögonfluss, stackars ungar som fick se mig som ett monster& prata som en hes groda. direkt efter träningen kom världens bästa pojke till mig♥ han kom med en ben&jerry också, puss på det. annars har jag legat i soffan framför tvn& glott på film. och så sovit& hostat och lite såntdär annat mysigt.
nu sitter jag och njuter framför datorn& kollar när mamma& erik gör mat. rent allmänt försöker jag få min röst tillbaka, jobbigt att knappt kunna göra sig hörd. bläää
jaja slut klagat, nu ska jag käka& krya på mig resten av helgen. hörs när vi hörs. PUSS


du är bäst och jag älskar dig mest. hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0