16:44

nu var det ett tag sen, hehe. igår var det alla ♥-dag. spenderade inte den på  något speciellt sätt, gymmade& åkte till bästis efter jobbet. vi pluggade i flertal timmar& kolla på tv. haha! när jag kom hem låg det geléhjärtan på kudden. suprise! dagen har varit helt okej, lite trött bara. slutade ett men var kvar till tre endå, kan inte slita mig, haha. nu är det bara två dagar kvar, sorgligt. ikväll ska jag till kenneth& försöka planera något bra! får se hur glad jag är när jag åker där ifrån :) nu sitter jag med hårinpackning i min one piece. ska skriva klart det sista på kommunikations uppgiften, hörs när vi hörs. PUSSEN


saknar min pojke massor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0