16.37

tjabbatjenamittbena. kan ju börja med att säga att min helg har gått i 120. hehe. i lördags var jag& bästis barnvakt åt moa& meja. vi åkte pulka, kollade på film, målade naglar, tog kort, sminkade oss& lite annat sånt där tjejigt. haha! jajaja, på kvällen kom min älskade pojke hit♥ la oss på soffan& kolla melodifestivalen när ungarna åkt, helt slut ;) söndags åkte vi skridskor med tjejlaget, efter det gick jag ner till hallen& spela match. så underbart att vara igång och spela igen. ännu bättre att jag spelade med min saknade johanna! efter matchen mös jag med en sjuk pojke som fick åka hem, stackarn! innan det här blir en bok så ska jag sluta skriva, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0