You can light up the whole world with your smile

Hemma efter några härliga, galna och oförglömliga dagar i göteborg. Fick med mig lite julklappar, lite grejer till mig själv och många minnen hem. Kom hem vid halv elva igår, fixade om mig och drog ut för att träffa trevliga människor. Kom hem vid halv tre, då dejtade jag duschen och senare sängen.Imorse vaknade jag vid elva. Låg kvar extra länge och njöt av att det var helg och ledigt. Tog en god frukost, satte på mig onepicen och har tänt upp ljus på hela rummet. Ligger nu i min säng med lugn och bra musik spelandes i högtalarna. Ska städa mitt rum, ta igen lite tid med familjen och ikväll blir det förmodligen bio och festligheter. Bra lördag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0