Let's do this fun and crazy

Dagarna bara rullar förbi..hinner knappt tänka! Idag har jag iallafall gått i skolan och det enda jag lärde mig idag var nog några fler buggsteg& hur man gjorde en smällkaramell. Har alltså bara pysslat, lyssnat på julmusik& haft en väldigt lugn dag. Slutade halv ett, relaterade till att jag kom hem tidigt oh kunde hjälpa mamma med julgodisbak. Hann med fyra olika sorters tills mina fina och saknade vänner stod utanför dörren. Hanns med en julfika och mycket prat innan det var dags att ta tag i packningen. Imorgon åker jag och min bästis till göteborg för att kolla hur vintern ser ut där. Bo hos Mia några dagar, julhandla och bara mysa. Ska bli riktigt roligt. Nu måste jag sova...trött och utsliten efter en jobbig dag i plugget..elller vad det nu var. Blir nog dåligt med bloggning över helgen också..men ha det bäst så hörs vi mina kära läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0