,

Cozy-2_large
Lov och att vakna halv nio gör mig ingenting när man får gå och lägga sig i sängen igen och veta att här får man ligga hur länge man vill. Och det är precis vad jag har gjort efter att jag& lillebror stått för frukosten till våra kära föräldrar. Jag älskar att det är julafton imorgon, pirrar i hela mig. Längtar verkligen. För första gången på 17år ska vi fira jul hemma hos oss, hela tjocka släkten kommer hit i år, då vi annars har firat hos farmor. Det ska bli spännande och såå mysigt. Och idag kommer julkänslan komma fram ännu mer då vi ska göra skinka, fixa klart det sista  och så uppesittakvällen ikväll. Jag älskar jul! 
Nu ska jag playa en mysig julfilm, sova en stund till och glömma alla måsten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0