krossa aldrig en glasruta innan du vet att du har resurser till att laga den

Då var julafton över, fort gick det. Jag är jättenöjd med gårdagen hade det supermysigt med släkten och fick julklappar som jag absolut inte förväntat mig. Jag är så tacksam för världens bästa familj och allt jag fått. Idag tog jag en lång och skön sovmorgon tills elva då mamma kom upp med julfrukost på sängen. Sen tog jag& lillebror på oss tjockakläder och tog en prommenad och sen skottade snö. Dagen har varit lugn och skön hittills, har kollat på New years eve med mamma, duschat och tagit det lugnt. Har precis duschat och fixat mig lite och om en timme åker jag& bästavän till saknade palle och firar lill-jul där ikväll. Får se vad dagarna fram till nyår har att bjuda på. Hör av mig. Lite dåliga iphone bilder från min kväll igår! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0