kär i känslorna som tillhör din kärlek

Hemma efter många dagar åt annat håll. Har spenderat mycket tid hos Palle med mina favorit ungar, mycket mysigt. Igår kom jag hem en snabbis, böt om och fixade mig för att åka iväg på girlsnight i åmmeberg. Skratt, prat och mycket trevligheter bjöds det på. Idag har jag varit på marieberg med Pappa, Cornelia och Cajsa. Fick med mig en del fynd hem och jag är såå nöjd. Nu är superduper trött då jag inte fått mycket sömn på många nätter, så ikväll står hemmakväll på agendan. Börjar det med en bok och varma mackor framför en sprakande eld. Lägger upp mina inköp i nästa inlägg och delar med mig av några från igår. 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud vad jag älskar er <3

2012-12-29 @ 22:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0