FREDAG

Första dagen på jullovet är här och den började jag med en sovmorgon tills alarmet ringde kl 11 och det var dags att stiga upp. Dagens planer skulle sätt ut följande: baka pepparkakor tillsammans med fyra söta barn och sedan iväg på girlsnight i laxå. Men planerna blev ändrade pga av magsjuka hos min bästavän och kommer då att se ut såhär: Bara vara hemma och mysa med min familj. Tänker inte träffa någon annan ifall jag också är smittad, tråkigt men samtidigt måste jag säga att det ska bli väldigt skönt att bara vara hemma. Tänkte julstäda lite och baka julgodis om lusten faller in. Hör av mig senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken pööödding!!!!! ❤❤❤

2012-12-21 @ 13:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0