CHRISTMAS TIME

Kan inte med ord beskriva hur otroligt skönt det var att gå ut ur skolans port och veta att man inte behöver gå dit på många många dagar. Tanken på att det är julafton om endast fyra dagar gör allt lite bättre. Plus att min helg är totalt uppbokad då jag under hela helgen ska omringas av massvis med underbara och fina vänner. Därför kommer helgen gå mycket fort och julafton kommer vara här inom ett ögonblick. Ska ta vara och njuta av varje minut av min ledighet. Började lovet med att träffa amanda, som var år och dar sen. Bokstavligen. Mycket trevligt!
Sen följde Cajsa med mig hem då vi la oss och kollade ett x-antal tv-series innan båda slockna. Nu är det snart dags att röra sig mot sjöängsskolan då vi ska kolla på julspex. Ha ett superbra jullov allihopa, njut och tavara på ledigheten, det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0