Snart i mina armar igen

Hejsan svejsan!
Tänkte göra ett sista inlägg innan Rebecca återigen tar över bloggandet :)
Snart befinner sig dom ÄNTLIGEN på svensk mark igen, och imorgon får jag hålla dom i mina armar igen, LÄNGTAR TILL 1000!

Innan becca tar över tänkte jag skriva några rader om min underbara vän<3
Jag vet inte hur du känner becca, men för mig är hon den bästa vännen man kan ha!
Hon är tjejen som jämt ställer upp för en, oavsett vad det gäller eller vilken tid på dygnet det är, det spelar ingen roll att klockan är 3 på natten och att hon ska upp 6, hon svara iaf i telefonen och pratar så länge som det skulle behövas!
Hon är en klippa, hon är min klippa<3

Den Rebecca jag har fått den stora äran att känna är snäll, underbar, omtänksam, rolig, otroligt stark, självständig, vacker, smart, hon tänker alltid på ALLA andra innan sig själv, hon finnas alltid där och jävligt envis ;) haha

Men hon är också barnslig, tjurskallig (när hon sätter den sidan till), lat och är inte den första att hjälpa till med maten
Men oavsett detta älskar jag henne iaf ;)
Det är just dessa egenskaper som gör Rebecca till Rebecca, och jag skulle inte vilja ha henne på något annat sätt? För hon är ju min becca<3

Vi känt varandra i snart 4 år, men under de senaste typ 2 åren har vi träffas jämt!
Jag, becca, sandra och cajsa har ständigt träffas!
Nästan varje helg, och typ alla dagar på loven :D
Vi tjafsar, retas, skrattar, gråter, är allmänt barnsliga, pratar oavbrutet och har så otroligt j*vla roligt tillsammans!
Vi kan göra allt och inget tillsammans, men så länge som vi har varandra så spelar det andra ingen stor roll<3

Men dom känner jag mig trygg, stark och rolig ;) hahahahaha
Jag tror jag kan ärligt säga att vi veta nästintill allt om varandra ;)

Vi har haft så otroligt roligt när vi har träffas, och jag kan bara tänka mig hur roligt vi kommer att ha för resten av våra liv tillsammans, för detta beccas små läsare, är en vänskap som jag VET kommer att överleva allt och att vi kommer sitta på ålderdomshemmet och fortfarande spela lång&kort och prata på som aldrig förr

Hare bra mina vänner önskar eran favorit gästbloggare Cornelia
----> ccorneliakarlsson.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0