HOME

I fredags landa vi på Svensk mark igen, sorligt. Ville verkligen inte åka hem, vill vara kvar i paradiset. 
När vi landat åkte vi med en söt fartdåre till centralstation där vi möte upp saknade karro& aleck.
Åkte hem och åt pizza, innan vi fick vända och åka till sjukhuset. Kom hem vid halv ett, helt slut så somande på en gång. Igår efter tåget mötte vi upp SAKNADE Frida& Cornelia och familjen. Sen åkte vi och åt innan min mage dödade mig så vi fick åka hem. Jag har legat i sängen i snart ett dygn. När mina två bästavänner stod bakom dörren och knackade på blev jag genast på bättre humör, nu sitter jag på golvet med cajsas dator i famnen. 
Ikväll ska vi äta våfflor och prata natten lång mycket att ta igen♥ 
GAAAAAAAAAAH VAD JAG HAR SAKNAT ER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0