Becca = elak!

 
Fick precis denna underbara bild från fröken Åhs! 
De har strålande sol, varmt och helt underbart! 
Den ena aktiviteten efter den andra
Önskar verkligen att jag kunde bara där hos dom, men nu när jag inte är det, är det bara att unna dom allt fantastiskt som får uppleva
För dom om några är värda allt dom kan få :*
 
Själv sitter jag i den faktiskt varma Sverige och väntar på att få lite mat, blir blodpudding med knaperstekt bacon och lingonsylt! 
SÅ FUCKIN GOTT! 
(Ja jag vet, jag är en skum typ) 
 
Idag blir det att rensa förrådet, om det inte spricker upp, för då jävlar åker solstolarna fram och bikinin på ;) hahah
Sen vidare upp till mormor o morfar, för att avsluta dagen med grillkväll med moder min! 
 
Puss&kram 
Cornelia --------> ccorneliakarlsson.devote.se
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia Bokelund

HEJHEJHEJHEEEEEEEEEEEJ!!!!!
du ? jag såg att du hade kommenterat på bloggstyle.se
när det gäller bildsidan, alltså så som du har de i menyn. Jag har samma problem som du hade, & jag undrar om du kanske kunde förklara hur du fixa det sen ? :)
jätte tacksam om du vill de !

2012-08-03 @ 01:00:31
URL: http://emiliabokelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0