saker ni kanske inte visste om mig

Kör på en lista till, var lite kul faktiskt, haha


Favorit tv-program? - One Tree Hill, Vampire Diaries

Något jag längtar till - MALTA, födelsedag, ullared

Detta är jag rädd för - ormar, att bli lämnad och mörker

Säg tre sanningar om dig själv - jag luktar alltid på det jag ska äta typ mackor, ost, leverpastej, majs, allt.
jag älskar att shoppa
jag hatar fötter och tår, SPYR

Vad var det senaste du såg på TV? - Disney Channel, något tråkigt barnpogram

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? - musik

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? - imorse när jag åkte hem från skolan!!

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? - facebook

Vad har du på dig? - rosa mjukisbyxor en stor t-shirt

När skrattade du senast? - åt ludde i skolan, haha

Hit vill jag gärna åka på semester - USA

När såg du din bästavän senast? - idag i skolan

Vilken var den senaste film du såg? - katten gustav tror jag

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? - bjuda alla mina vänner och familj på en resa, skänka pengar till cancerfonden, spara, bosätta mig i ett land någramånader och shoppa loss

Tycker du om att dansa? - ja det är väl roligt

Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - True Colors - Amanda Fondell

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Roxanna, Filippa, Elena, Rasmus, William

Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja om jag trivdes

Din bästa tjejkompis/ar?- Cajsa, sandra och cornelia

Bästa killkompis? - Erik, ludde och marcus

Vart vill du resa innan du dör? - usa

Har du haft oskyddat sex? - ja

Vilken vän vet mest om dig? - cajsa

När grät du senast? - igår

Vad vill du jobba/jobbar som? - modell

Vem kysste du senast? - min bästa pojkvän♥

Vilken färg har dina skor? - vita converse

Favoritskådespelare? - Sophia Bush, Nina Dobrev och Bethany Joy Lenz

Någon du ser upp till? - som person, sophia bush

En låt som du lyssnar på när du är ledsen? - Keep holding on - avril lavigne och Why am I crying

Vart vill du bo när du blir stor? - Jag vet faktist inte, jag är flexibel och för mig spelar det inte så stor roll, skulle vilja testa att bo i ett annat land för en period iaf.

Vad var det senaste du köpte? Ett linne från Bik Bok

Vad tycker du om din klass? - Den är helt okej, många bra människor som man kan skratta och prata med

Har du bra humor? - vet inte om de finns något som är bra eller dålig humor men jag skrattar typ åt det mesta

Vilka bloggar läser du? - jag brukar inte läsa bloggar daligen men dem jag kollar oftast är:
Daniella: http://daniellaolsson.devote.se/
Cornelia: ccorneliakarlsson.devote.se
Frida: http://ffffriidandersson.blogg.se/

Och sen brukar jag läsa Johanna Wretlund,  Emma Larsons, Molly Sanden, Bethany hoy Lenz, Bella Davis, typ.

Vad ska du göra nu? - Nu ska jag gå in på hm och se om jag hittar något roligt

När går du och lägger dig på kvällarna? - det är olika, oftast mellan tio-elva, ibland senare

Har du bra betyg i skolan? - haha ne, inte några jag kan skryta med direkt. Ligger på D ibland C i dem flesta ämnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0