Söndag -1 april

April, April jag kan lura dig vart jag vill, hehe. Imorse vaknade jag klockan sju, delade en 90 madrass med en snarkande cajsa, haha så söt♥ gårdagen spenderades med mina underbarlingar, mycket trevligt. Mitt april skämt var imorse när jag lurade mina vänner att klockan var tio och det var dags att gå upp, fast igentligen var den bara åtta. hahaha, det var en syn som var värd att betala för när dom fick se tiden, lovar!
dagen har varit hektiskt, kände att man hinner mycket mer när man går upp tidigt, funderade på att göra det till en standard, men naej ångra mig.
Idag har jag iallfall varit ute& sprungit intervaller, varit hos kusin, legat i badet& gjort inpackning& ansiktsmask, kollat igenom Vampire Diaries, prövat kläder, träffat mormor&morfar osv.
Nu ska jag ta mig någonting att käka, är urrrsvulten. HÖR AV MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0