Nylippt!

skoldagen kan jag inte skryta med att den varit speciellt bra direkt, efter skolan hängde jag på marken med cajsa& albin. haha det sög rätt hårt, allt har ju dött ut!! shit vilken liten stad vi har Jag gick till frisören och denhär gången kom jag ihåg det, förra gången glömde jag den. Dåligt minne som man har. Efter det gick vi och fika innan vi åkte hem till mig där albin klippte sig. Nu ligger jag på mitt golv och kollar upp på en Cajsa som ligger och sover i min säng, ser rätt lockande ut! Jag är också helt slut, så vi ska krypa ner och kolla på One Tree Hill eller nåt sådant.
Är så glad att hon är hos mig nu och allt du gör, jag skulle aldrig klarat det här utan dig, Världens bästa Cajsa♥♥♥
JAG HÖR AV MIG NÄR JAG KÄNNER FÖR DET IGEN.
puss på er mina älskade läsare




Känns jättttekort nu, men bättre än det slitna iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0