krossa aldrig en glasruta innan du vet om du har resurser till att laga den

Nu är jag hemma efter mötet i Kumla, handlade om innebandy. Om man ska göra en satsning och börja spela i Kumlas nystartade DJ-lag, jag är väldigt klyven. Har inte riktigt bestämt mig, så vi får se hur jag gör med det.
Nu ska jag iallafall äta en snabbis, sen prata med mitt hjärta en stund och sen sovaaaa. Imorgonbitti väntas nationella, känns ju sådär.
Min dag annars har varit rätt så bra faktiskt, mamma ringde och sa att hon bokat på en resa till Sicilien, (under tiden vi är i malta) så två resor i en smäll, känns så jävla underbart!!! längtar satan
Nu väntar min pojke på mig, bäst jag skyndar mig. Hör av mig imorgon, HA DET BRA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0