i was made for this day

Då har även jag varit på "modell för en dag", jag har alltid velat bli modell så
den här dagen var väldigt efterlängtad.
Dom kom fram till mig och frågade om dem fick andvända mina bilder som reklam och sen gav mig sidor till bra modellargenturer så jag kan skicka in mina bilder och att jag verkligen hade en chans i modellvärlden, tappade andan för ett ögonblick. och jag som alltid velat bli modell, haha ja riktigt glad blev jag iallfall
RIKTIGT LYCKAD DAG!!!
















Kommentarer
Postat av: Cornelia

såååå otroligt vacker<3<3<3<3

2012-04-15 @ 20:47:26
URL: http://ccorneliakarlsson.devote.se
Postat av: cajsa

jag håller med Borelia du är grymt fin !!!<33<3<3<3<3<3

2012-04-15 @ 20:56:18
Postat av: Jossan ★

Åh va fin du är!

Va är det här ''modell för en dag'' för nåt?:o

Har hört många som har gått på det eller vad man ska säga :)

2012-04-16 @ 19:53:06
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0