FREDAG

halllå. den här veckan har det hänt rätt mycket saker så har varken haft ork eller tid för bloggen, så så äre. dagen har väl gått ganska snabbt, hade väl sådär en lektion. badade& levde livet ännu en dag i skolan med mina tjejer. efter skolan tog jag en lång prommenad i regnet med marcus, tusen år sen vi snackade, saknar den grabben! när det börja regna gick vi till mig och spela FIFA, sen gick han hem.
nu sitter jag och väntar på mat, är aaashungrig. ikväll vet jag inte vad som händer, ska väl sörja lite att jag inte träffar min älskling på hela helgen, känns ju lite B. imorgon ska jag spendera dagen i hallen hela dagen, sen bowling på kvällen! nu ska jag äntligen äta, ha det bra! PUSS
image description
we can do this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0