Baby, You Light Up My World Like Nobody Else

Äntligen hemma efter en långdag som började hos min Bästavän. Jag orkade inte gå upp, så fick stressa sönder! Men vi fick skjuts in till bussen och tog den tidiga. Väntade i skolan en halv timme på lektion, fick reda på att vi inte hade någon och var lediga. VÄRT, kunde legat kvar i sängen och sovit haha. Vi stannade kvar i skolan och gjorde i stort sätt ingenting, tog halv två bussen hem. Gick till Filip, med massa folk, tjockade oss lite med pizza och sen till Närlunda. Discot blev rätt lyckat trots mitt humör, nu ligger jag i min underbara stora och feta säng med en trött bästis bredvid mig. hon borde vara helt slut så mycket hon gör för mig♥ myyy true love! hihih
Imorgon ska jag göra så lite som möjligt på såååå lång tid, någon jag längtat efter hela veckan. På kvällen har Cajsa tvingat iväg mig på bio, det ska bli supermysigt. Hör av mig, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0