ÄNTLIGEN FREDAG

just nu sitter jag i skolan, slutade för en timme sen. men måste vänta på min kära vän sandra haha.
snart kommer cornelia hit också, vi tar bussen till storstan och spenderar hela kvällen& natten där och även lördagsnatten.  jag är supertaggad på en tjejhelg med mina kära vänner, kommer nog bli galet bra!!
uppdateringen kommer väl suga eftersom det dampar och jag kan inte blogga från mobilen längre.
jajajajjajja, nu ska jag fortsätta fördröja tiden till bussen kommer, vädret är piss också.
HA EN BRA HELG mina fina läsare!



Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej sötnos! :)

Det kommer upp imorgon så håll utkik! :)

KRAAAAM! <3

2012-04-22 @ 02:45:57
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

GUMMAN!! du vann STORT grattis till dig<3

2012-04-22 @ 16:54:23
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0