25/9-2011 - 24/4-2012

Det har varit en väldigt tuff dag och jag trodde aldrig att denhär dagen skulle komma. Jag vill att du ska veta att jag är stolt över dig, och allt du gjort för mig. Du har format mig och lärt mig så mycket bra som jag kommer bära med mig. Jag vill att du ska veta att du kommer alltid finnas i mitt liv, även om vi bara är vänner kommer jag aldrig släppa dig helt. Det kommer alltid vara en del av dig som tillhör mig, en andra halva av mig försvinner. jag ska aldrig glömma dem här månaderna med en kille som fått mig att må så jävla bra. Men nu stänger vi boken, det är dags att stå på egna ben och inviga nästa kapitel i livet.

image description
</3

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Min dag har vart toppen :)

Ska du hitta på imorgon då? kram :)

2012-04-25 @ 01:24:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0